Ecclestone wins press complaint

The Mail on Sunday is ruled to have breached the Press Complaints Commission's Code of Practice last summer when it published an article about Bernie Ecclestone, which portrayed the F1 boss as a battered husband. The article was based on information supplied to the paper by a former boyfriend of Ecclestone's daughter Tamara. Ecclestone drew the attention of the Commission to the article, saying that it was an intrusion of his privacy and the Commission has now ruled that Bernie was right - at least in relation to revelations made about Tamara.

The newspaper argued that the Ecclestones are public figures who have already given details of their private lives through a series of interviews which they had previously done.

Follow grandprixdotcom on Twitter

Print News Story